Innebandy

2012-01-07 | 18:38:34



Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Här har ni tre ganska så brusiga bilder från gårdagens och dagens innebandy matcher. Även fast jag fick pressa ISO talet ganska högt tack vare det dåliga ljuset så gillar jag nog bilderna ändå. :) Det är någonting med svartvita bilder alltså. Det är som att det är helt okej med brusiga bilder när det är i svartvitt, det ger liksom lite känsla om man säger så. Självklart så är det ju absolut snyggast med lågt ISO, men det är inte alltid man kan köra på dom inställningarna! ;) Jag tror ni fattar vad jag menar, annars får ni bara fråga om eran hjärna bara luddar ihop sog sådär som den kan göra, haha! ^^

Som jag skrev i förra inlägget så blev det en riktigt tidig match imorse. Fick till och med käka frukost i hallen, haha! Killarna i KIB P99/00 körde B-kvartsfinal, men efter en sjukt spännande match förlorade dom med 4-3. Sjukt surt, för KIB var så mycket bättre och förtjänade segern enligt mig. Jag blev nog mer ledsen över fölusten än vad brorsan blev till och med, haha! Nej men så det var bara att åka hem igen, så redan vid 10 någon gång rullade vi in vid vårat hus. Vilken mysig morgon, haha! 

Så nu är jag skapligt trött kan jag tala om! Känns som om den här dagen har varit jättelång! Men snart blir det lördagsmys med tjockpannkaka och annat gott. Gladiatorerna börjar ju ikväll också, så det får man ju inte missa! Barndommens mest spännande tv-program liksom! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback