Tjugoandra januari

2012-01-22 | 20:04:35

Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1
Sjukt mossig och random bild alltså...
Vill ni se fler sånna här mossiga bilder så kommer det nog upp inom några dagar. 

Tjingeling på er! Denna söndag spenderades i Duveholmshallen i princip hela dagen. Idag igen. Men det är gött där, för er som inte redan visste om det, haha! :3
Nej men först var jag och tittade på när Emrick körde innebandy match, och jag måste bara upplysa er om att min bror är K-U-N-G på planen! Typ så! :) Sen satt jag och väntade där i hallen i dödagar tills det var dags för tredje och nästsista tematräningen! Gick sjukt bra till en början, men mot slutet tappade jag typ allt och då gick det skit. För er som ville ha någonting att skriva på en post-it lapp och sätta upp på kylskåpet tänkte jag... Just for you! ♥

Nyss satte vi på en film som vi i familjen tänkte kolla på, men den hann knappt rulla halvvägs innan vi stängde av igen. Så sjuk film alltså! Your Higness hette den, kolla inte på den för allt i världen! Sick, sick...

Nej men det var väl allt för nu! Blev sjukt sugen på glass bara för det, så ska ner och se vad som finns i kylen, ehehehehehe! :]
Hare gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback