Sunday, bloody Sunday

2012-01-15 | 18:44:16


Idag är det en sån där söndag som man helst av allt vill slippa. En sån där dag då man tillbringat miljontals timmar åt att försöka få rent i rummet och samtidigt som man försökt plugga in massor med mattetal inför provet på torsdag. Även fast såna dagar också behövs, så skulle man helst av allt kunna vara utan dom! Fast man blir ju på lite bättre städ- och plugghumör när man har på sig min fantastiskt fina Svampbob tröja! Vad skulle jag göra utan den?! ♥

Nu på kvällen har jag fotat lite också (för det gör jag ju aldrig annars, höhöhöhö! Fast jo...). Det blev inte som jag ville, så därför har jag för det mesta suttit och slitit mitt hår, bokstavligt talat! När man har sånt uruselt tålamod som jag har borde man egentligen inte syssla med fotografering. Skulle inte förvåna mig om det visar sig att jag har damp eller ADHD eller liknande, haha... Tror nog att jag fick till någon bra bild, så ni får hålla utkik! :)

Nu ska jag försöka lugna ner mig lite efter dagens bravalder (eller vad du nu vill kalla det) och sätta mig framför tvn och heja på Sverige i handbolls EM!

Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback