Sista dagen som fjortonåring

2012-01-16 | 15:23:54

Bild från igår.
Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1


Tjenare tjenare! Måndag, ny vecka och dom sista fem dagarna på höstterminen har vi framför oss. Ja, vi här i Katrineholm är lite mobbade eftersom våran höst- och vårtermin måste vara lika långa, så slutar vi höstterminen på fredag. Skumt, jag vet. Men så är det.

I morgon så är det tisdag. Tisdag den 17 januari för att vara exakt. Och just på den här tisdagen, så är det så att jag byter ut mitt fjortonåriga liv mott ett femtonårigt. Alltså; jag fyller år!

MAHAHAHAHA!

Närå, men jag är as taggad, hoho! :3 Alltid lika kul att fylla år, man blir som ett litet barn igen när det är ens födelsedag! ^^

Så alltså är det här min sista dag som fjortonåring. Någonsin. Och den här sista dagen spenderades för det mesta i skolan (no shit Sherlock, ehehehehe). Inte det roligaste man kan ha för sig precis, men ikväll blir det i alla fall träning med skönaste laget, så det blir ett bra avslut i alla fall! :) 

Sen om jag har riktigt tur så kanske jag får tillbaka min mobil från lagningen idag också! Hoppas, hoppas! Det är sjukt hur handikappad man känner sig utan en smartphone (smartphone låter så sjukt töntigt, men ni fattar)!

Nu är jag så sjukt hungrig, så jag måste ner och äta något (eller någon, ehehehe....) innan jag dör!
Så puss på er! :)
Linnéa Sjögren

Helvete! Vilken sinnessjukt snygg blogg du har! Helt sjukt verkligen! Och måste säga att du har gjort headern grymt bra!

Hoppas du har det bra. Kram

2012-01-16 @ 19:23:30
URL: http://fettsjuktballt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback