Riktigt segt

2012-01-25 | 16:06:33

Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

Vi har bara gått i skolan några få veckor det här året, och jag är redan så skoltrött som man kan bli. När man liksom bara känner hur man inte orkar kliva upp halv sju varje morgon och när man längtar så sjukt mycket till sommarlovet. Tänk er flera veckors lov utan läxor, utan prov, utan skola! Känns som att det börjar växa mossa på en snart, typ som på bilden. Typ så.

Ikväll ska jag i alla fall träna. Ska blir riktigt skönt att få springa av sig och köra lite boll med mitt goa lag! :) Vi tränar i A-hallen som grädde på moset. Inte illa, inte illa alls! :)

Men det är inte förän ikväll det, och innan dess måste jag göra klart några läxor. Där ser ni, dom är överallt! Läxorna alltså!

Känner ni er lika sega som jag gör?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback