Let love take root

2012-01-24 | 21:05:11


Här har ni en bild jag tacknade nu på kvällen när jag inte hade något bättre för mig. Brukar inte teckna så ofta, och när jag väl gör det så brukar det oftast sluta med att jag sliter mitt hår och bryter av alla pennor jag har bara för att det inte blir som jag vill! Nåt åt det hållet i alla fall...
Men den här blev jag i alla fall ganska nöjd med om jag ska vara ärlig! :) Bilden gör sig inte rättvisa. Även fast jag försökte piffa upp den med lite redigering så är den mycket finare i verkligheten, om man får skylla på det, haha! :3

Bilden är inspirerad av Ted Gärdestads låt, Låt kärleken slå rot, därav rubriken och bildens titel. Teds låtar är väldigt bra att hitta inspiration ifrån. Det räcker med att bara läsa hans låttitlar så kommer det in massor av foto- och tecknaridéer i skallen på en! 

Kanske borde skapa en Tecknar-kategori också, för vem vet, med så mycket inspiration som jag har nu lär det nog bli mycket kluddande och målande, haha... :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback