Januari'8

2012-01-08 | 14:48:12

Bild i repris skulle jag tro, men har man inget annat att bjuda på så... ;)

Hej på er! Här har ni en skapligt trött tjej kan jag säga. Fotbollsträning var det som gällde klockan 10 imorse. I -5° kyla sprang vi omkring där på konstgräset och frös tårna av oss. Kul var det, men förjävla jobbigt alltså, haha! Har nog aldrig varit så slut efter en träning, och ändå brukar vi köra hårdare än vad vi gjorde idag! Jisses alltså, det märks att konditionen och allt sånt där har försvunnit nu under vintern. Bara att börja bygga upp den igen antar jag. ;)

Men som sagt, är så trött så att jag håller på att somna, men ska i alla fall sätta på någon film. Det blir nog någon av Harry Potter filmerna. ♥ Vilken har jag inte bestämt mig för än, men det visar sig väl!

Ha det gott! :)
Mathilda

SV; haha, läs din kommentar är du snäll xD ROFLOL :'''D

2012-01-08 @ 18:17:00
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback