En Bearded Collie i snön

2012-01-26 | 20:00:46




Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Benson fick springa av sig ett tag ute på tomten idag, när det precis fallit massor med snö på backen! Super roligt tyckte han! Man kan knappt tro att han är hela 8 år när man spunkar omkring som värsta haren, haha! Fast efter ett tag med både kyla och mycket spring så börjar det nog kännas lite i hans onda höft. Stora snökokor blir det också under tassarna och i den långa pälsen, men lika glad för det är han! :)

Det tråkiga med att bo där vi bor just nu är att det inte finns någonstans att låta Benson få springa omkring och bara ha det bra, förutom på våran lilla minitomt. Förut bodde vi några meter från en jättemysig skog som passade perfekt för långa promenader med hunden! Nu blir det mer promenader på gator bland bildar och massor med andra människor, vilket inte alls är lika kul, varken för oss eller för hunden... :/ Men i helgen så kanske vi ska åka ut till Forssjö skogen och gå en runda där. Blir nog bra det i sånna fall! :)

Nej nu måste jag skynda mig ner till tv:n, Once upon a time börjar typ exakt nu!
Pusshej! 
hanna

för jag vet att macro tar jätte fina bilder, så är det ett tamron objektiv med någon macro grej-lins eller nått på? eller är det ett helt objekt?



skulle va snällt!

2012-01-27 @ 14:31:31
URL: http://noviis.blogg.se/
Isabelle och Banja

Gud vad gullig hund!:) Har också en Bearded collie, man MÅSTE bara älska dom;) Min är samma färg men hon heter Banja:) När jag såg bilderna trodde jag att d var min hund;)

2012-02-02 @ 16:40:30
Sandra

Så gymt gullig! :D

Vi har också en bearded collie!

Vi brukar också klippa våran hund :)

Klipper ni svansen på honom eller lämnar ni den oklippt? :)



Kram!

2012-05-06 @ 20:29:22
URL: http://sandraoutinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback