12 januari 2012

2012-01-12 | 16:07:56

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Nej men hej!
Tråkigt det här med att skolan tar upp så mycket tid och att årstiden gör så att det är mörk ungefär halva tiden av dygnet. Det innebär ju liksom att jag varken får tid eller möjligthet att varken blogga eller fota. Ingen bra kombo det där, men vi får försöka lösa det på något sätt ändå! ;)
Hinner egentligen inte blogga nu heller, för jag är vrål hungrig och samtidigt behöver jag plugga massor med matte, så jag borde väl sätta igång med det istället för att sitta här.

Ovanför har ni alla fall en bild på Benson. En trött och sjukt långhårig hund. Underbar är vad han är! ♥

Som sagt, hinner inte skriva mer nu. Har egentligen ingenting att skriva om heller, eftersom att jag knappt inte har några bilder att visa heller så aah, haha... Tror ni hänger med!

Känner ni också att ni har massor sånt där som ni inte hinner att göra, bara för att skolan och jobbet tar upp så mycket av eran tid?
Fotograf Sofia Wählby

Svar: Om du får chansen så gör det! Det var riktigt mysigt :) Njaa, faktiskt inte. Dum som man kan va ibland så tänkte jag inte på att ladda batterit till kameran innan vi åkte så efter andra dagen var den useless... Så kan det gå :)

2012-01-12 @ 19:40:57
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Alva

Vilken rolig blogg! Sötishund, ras? :)

2012-01-12 @ 19:42:45
URL: http://fotolust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback