Tulip

2012-02-07 | 18:58:38


Canon EOS 600D | Tamron Objektiv AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1

Här har ni tre bilder som jag plåtade här om dagen. Fotade massor av bilder på dom här vissnande tulpanerna som jag hittade hemma, men när jag väl tankade över dom till datorn så såg jag att det bara var tre av dom här hundratals bilderna som var tillräckligt bra för att ladda upp... Lite surt sådär, men det är smällar man får ta liksom! :) Självklart kan inte alla hundra bilder blir bra, det vet ju jag också, men det skulle ju vara lite kul om jag hade nååågra fler bilder på dom här tulpanerna att visa er. Men aja, bättre lycka nästa gång antar jag! :)

Med min sköna Ziperall på är så tänkte jag höja mysfaktorn lite till genom att se om jag skulle kunna slänga ihop en koppa varm choklad åt mig såhär på tisdagskvällen. Skulle inte sitta helt fel! ;) Drar mig neråt mot köket för att se vad som finns att koka ihop...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback