Två decimeter snö

2012-02-15 | 10:34:03

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Det har snöat i natt. Ganska mycket också. Hela två decimeter nysnö ligger nu på backen. Kanske inte så jättemycket snö jämfört med er som bor i Norrland (har hört att det är -30° där uppe, hur överlever ni?!) men med tanke på att det kändes som om den lilla snön som redan fanns höll på att smälta bort så är det ganska surt när det bara kommer mer. Det snöar fortfarande och det skulle inte förvåna mig om det fortsatte så här hela dagen. Jag tycker det är super fint med snö, verkligen, men den kunde väl ha kommit i december när man väl ville ha den? 

Anyway... Jag är fortfarande sjuk, så jag stannar hemma från skolan idag också och kanske även i morgon. Vi ska ha friluftsdag då, så en dag utomhus i snön direkt efter man har varit sjuk kanske inte är det bästa man kan hitta på... Men vi får se hur det blir med det. Orkar verkligen inte vara sjuk, har inte tid med det liksom! Men jag antar att det bara är att gilla läget eller något... :)

Så ja, vi får väl se vad jag kan hitta på för någonting här hemma idag. Vid 13:00 måste jag i alla fall till tandläkaren, även fast jag är sjuk. Ska spänna tandställningen, wohooo... Önska mig lycka till, för det lär behövas, haha! :3

Nej men jag hoppas att ni alla får en super fin dag! :) Hej med er!
Elin

jag bor i norbotten :D och det har är typ JÄTTE MYCKET snö här! även fast snön kom försenad! så vi hade 2 dm på julafton.. jag överlever ! och ja det har vart -37 grader här;)

2012-02-16 @ 16:02:16
URL: http://elinengmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback