Tusen tack, än en gång!

2012-02-16 | 20:03:34

Jag vill bara passa på att tacka än en gång för era fina kommentarer! Ni förstår inte hur glad jag blir av att få så många, fina, värmande ord! ♥ När jag var inne och kollade på statistiken nyss så såg jag att den hade ökat med ytterligare 100 besökare sen sist, alltså är mätaren för unika besökare snart uppe i 900! Ni förstår inte hur glad jag är över att min lilla blogg, med knappt 100 besökare om dagen, nu är uppe i hela 900! Alltså jag vet inte vad jag ska säga, allt är bara så mycket, haha! Tusen, tusen, tuuuuusen tack allihopa, jag blir verkligen super glad! ♥

Jag hoppas att alla nya läsare kommer att trivas här och att ni har kommit för att stanna! :) Jag blir överlycklig för varenda en av er, för varenda kommentare, varenda besökare! ♥

Kan inte tacka er nog! Tack, tack, tack, tack! :D
Bea

så klart man tänker forsätta läsa , när det är en så bra blogg

2012-02-16 @ 21:06:28
Sofia

Aha smart! :)

2012-02-16 @ 21:15:47
URL: http://rockferries.blogg.se/
Malva

Sv; Ja det där brevet alltså...

Hela min familj är värsta Harry Potter familjen och min syster har flyttat till Kiruna så jag håller faktiskt på att skriva ett antagnings-brev till henne. hehe.. Bara för att hon inte ser att jag gör det nu;)

Så jag har skrivit på engelska på skrivmaskin då och skickat med biljett och allt. Sen skrev jag typ att de ursäktade för att det är så sent, (Hon är 17 år) men att hon kommer få samma utbildning fast senare i livet. Och att det var för att de haft så mycket jobb nu när det läckt ut med Harry potter och allt;)

2012-02-16 @ 21:29:20
URL: http://malvaastrid.blogg.se/
Louise

Grattis, vad kul med så många besökare!! :)

2012-02-17 @ 00:01:55
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback