Hur man får in en We♥It widget i menyn

2012-02-11 | 15:44:41
Det var någon som kommenterade och undrade hur man får in en widget från We♥It i sin meny. Därför tänkte jag att jag lika gärna kunde göra ett inlägg om det hela, ifall det skulle vara någon annan som också undrar! :) Det är inte alls svårt och går på bara någon minut!

Först och främst måste du logga in på http://weheartit.com/ och skapa ett konto (om du inte redan är medlem såklart). Klicka bara på Create a account eller  på Log in.
Sen gör du så här:





Svårare än så är det inte! :) Om det är någonting ni funderar över så är det bara kommentera och fråga! ;)

Så fort du "gillar" en ny bild på We♥It så kommer den upp i widgeten, så att dina läsare uppdateras varje gång du hittar någonting nytt som du inspireras av!

När vi ändå är inne det det spåret så får ni ju inte glömma att ni kan följa mig på We♥It! Klicka bara på widgeten i menyn för att komma till min sida. :)
Matilda

Tack för tipset och guiden om hur man lägger in en We Heart It widget på bloggen! Har nu lagt in min egen! :D

2012-02-12 @ 10:50:01
URL: http://mphotostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback