Hamburgeliknande semlor

2012-02-21 | 19:19:29


Eftersom att det trots allt är semmeldagen (eller fettisdagen, men det låter så... fett!) så knåpade vi ihop några egna semlor. Alldeles hemmagjorda! Fast där ljög jag lite. Vi använde faktiskt köpt bröd, vanilj pulver sås och vispgrädde... Men gott som hemmagjorde är dom ju i alla fall! :) Om jag ska bli ärlig så är det inte precis dom vackraste semlorna jag har sett, men vad gör det när dom ändå ska ner i magen och göra sitt? Sjukt goda blev dom, med vaniljsås i mitten istället för mandelmassa, så vad gör det då om dom liknar ihoptryckta hamburgare? :) Det är ju liksom insidan som räknas, eller hur? ;)
Catrine

HAHAHA jag tyckte att de där semlorna var riktigt vackra, vackraste på länge!



sv: Ja, fortsätt skita du <33

2012-02-21 @ 20:59:04
URL: http://catrine.webblogg.se/
Anonym

Hej, har länkat + skrivit om din blogg på min blogg! Hoppas du uppskattar det :)

2012-02-21 @ 21:46:48
Linafoto

Svar: Tack :) Jag har inte redigerat dit det. Det var en metallbit på bryggan som solen blänkte i.

2012-02-21 @ 22:49:31
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback