En onsdagsmorgon

2012-02-08 | 06:51:59

Canon EOS 600D | Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm

Med denna bild på gårdagens kopp med choklad så säger jag godmorgon till er! Hoppas att ni har sovit gott och allt det där! :)

Idag är det onsdag. Tänkte bara konstatera det för er som har missat. Onsdag är den värsta dagen jag vet, i alla fall om man ser till vårat skolschema. Lång dag med b.la 2 timmars träslöjd inräknat. Jag. Hatar. Träslöjd. Och då menar jag verkligen hatar. Jag förstår egentligen inte varför man ska behöva lära sig att bygga en sketen stol ifall man ändå vet att man aldrig ska utbilda sig till snickare!

Jag får väl helt enkelt försöka ta mig förbi den här dagen och hoppas på att jag lever när den väl är över...

Vad har ni för er en vacker onsdag som denna? :]
MaddhPaddh - Mamma till Tindra

Hej! hoppas allt är bra med dig? vilken underbar blogg du har föresten! :)

2012-02-10 @ 14:44:07
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback