En ljus morgon

2012-02-14 | 10:55:48

Om jag gillar grönt? Neeeej nej, vad får er att tro någonting sånt?
Och vadå, har inte alla en broccoli i sängen? :]

God morgon på er! Eller god förmiddag kanske det är dags för att säga. Jag stannar hemma från skolan idag för att försöka bli frisk från denna äckliga förkylning. Inte sådär jättelatjo att vara sjuk, men det är ändå ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Vila upp sig liksom. :)

Man blev på ganska bra humör ändå när man vaknade till värsta mysiga ljuset! Så gosigt att ligga där i sängen bland sina miljontals kuddar och sitt fluffiga täcke! Sov dessutom 11 timmar i natt, det behövde jag verkligen!

Så ja, resten av dagen kommer gå till likadant som den har börjat, alltså så ska jag softa gärnet, haha! :)
Ha det bra, så ses vi sen! :)
Ella

WALLA WALLA, EN SÅN BROCCOLI HAR MIN KOMPIS! Den heter Babsan!

2012-02-16 @ 15:04:07
URL: http://helikkopter.blogg.se/
Lovis

ååh vad fin vad hittade du den?

2012-02-16 @ 20:52:12
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback