Dom senaste dagarna i mobilbilder

2012-02-03 | 15:05:14

HTC Sensation + Photoshop

I brist på annat att blogga om så har ni här några mobilbilder från dom senaste dagarna. Okej, jag erkänner, vissa av bilderna är fotade för flera veckor sen, men det behöver ni ju inte tala om för någon... :3
I vilket fall som helst så tycker jag det är jättekul att fota massor med fina vardagsbilder med mobilen, haha! :D Tycker min kamera i mobilen funkar super, är jättenöjd med den! Bara så att ni vet sådär... :) Synd bara att man inte kan ladda ner foto appen Instagram till Android...

Resten av den här fredagen kommer i alla fall bestå av packning. I alla fall största delen av den. I morgon åker vi nämnligen på fotbollscup. Bara över dagen sådär. Kommer bli super kul tror jag, eller det vet jag att det kommer bli! Är as taggad, känner på mig att morgondagen kommer sluta jättebra! :)

Ska väl sätta igång och se vart jag har mina matchkläder och sånt, så vi hörs sen!
Hejdå! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback