Cupsegrare

2012-02-04 | 19:12:45


Bild lånad från lagets Facebook sida.

Redan vi sju imorse så samlades ett gäng glada tjejer för att rulla vidare mot Nyköping där en fotbollscup väntade. Vi hade två lag anmälda, våra 97:or och våra 98:or. Fem matcher med vinst och en där vi spelade oavgjort för våran del (97:orna) gjorde så att vi tog hem hela alltihopa och blev vi cupsegrare! 98:orna gick det minst lika bra för, eftersom att dom kom tätt bakom på andra platsen! Så sjukt himla gött tjejer, det här förtjänade vi verkligen! Jisses så bra vi spelade idag, måste varit den vackraste fotbollen på länge, från båda våra lag! Så det är väl inte mer än rättivist att vi knep både guld- och silvermadaljen! :)

Det här gjorde verkligen min dag, gud så glad jag är, haha! :3 Detta firas med pizza, soffhäng och massor med godis! Kan väl knappast bli en bättre lördag? :)
Mamma Nilla

Och jag på läktarplats kan bara hålla med! Himmel vilken fotboll!! Grattis tjejer <3

2012-02-04 @ 19:48:45
Amanda

Vilket lag spelar du i? :)

2012-02-08 @ 18:46:09
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback