Clockwork

2012-02-23 | 19:23:50

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Den här gulliga, lilla klockan hittade jag här hemma förut idag. Jag tycker den är super fint med gammeldagsa saker, så när man stöter på någonting sånt här helt plötsligt hemma i byrålådan så är det ju rena rama fyndet, haha! :) Jag har nu hängt den på en kedja så att det blev ett halsband. Tyckte den skulle passa bra där, så så fick det bli! Om det är någon som är intresserad så kan jag ladda upp några bilder på hela halsbandet också. :)

Nu ska jag slänga på mig Ziperallen efter en mycket hård fotbollsträning. Ska också beställa ny grej till kameran ikväll! Spännande, spännande, hehe... :3

Ha en fin kväll!
wilmah

kan du lägga ut en bild på halsbandet? vill se! :) <3

2012-02-23 @ 21:30:45
URL: http://petterssonw.blogg.se/
Felicia

Åhhhh så fiiiint! jag vill se :D

2012-02-24 @ 10:17:03
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback