Abstrakta

2012-02-10 | 16:57:06





Canon EOS 600D | Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1

Jag trotsade kylan när jag kom hem från skolan idag och gick ut för att fota. När jag sen tankade över bilderna i datorn såg jag att nästan alla bilder såg ut som dom här ovanför: abstrakta och fulla av mönster. Kanske min hjärna hade planerat in ett fototema för dagen som jag egentligen inte var medveten om? Men ja, abstrakta bilder blev det i alla fall, och dom kan ju vara fina dom också! :) Tycker om när det är mycket kontraster och fina former och mönster, haha! :3

Vad tycker ni om bilderna? :)

I vilket fall som helst är det ju fredag idag. Galet skönt! Blev nyss klar med en bokrecension på engelska om Harry Potter (♥), galet skönt det också för nu slipper jag sitta och skriva på den över helgen! :) Ska alldeles strax ner till soffan för att se på ett ytterligare avsnitt av Grey's Anatomy. Kanske lite tacochips och cola till det för att fira denna härliga fredag? ;)
.

Gör du designer till andra? (:

2012-02-10 @ 18:47:20
Foto, design & vardag - 17 år och mamma ♥

Härliga bilder!

2012-02-11 @ 18:39:42
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback