Två självporträtt och massor av julkänslor

2012-12-23 | 08:11:50
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Godmorgon! 
Jag tänkte bara kika in lite snabbt och ladda upp ett par självporträtt som jag fotade häromdagen, samma dag som dom här bilderrna.

Just nu är jag ungefär hundra gånger så glad som jag var på bilden längst upp för jag är så himla taggad inför julafton i morgon och jag längtar som en liten 3-åring, haha! :') Den här dagen kommer gå åt till att fixa det sista inför morgon dagen - slå in dom sista julklapparna, städa lite extra, baka det sista julgodiset osv. Senare i eftermiddag kommer farfar, låtsas farmor och farbror ner hit från Stockholm. Resten av kvällen kommer alltså gå åt till fint sällskap och en vääääääldigt lång uppesittarkväll.

Hur ser eran dan före dopparedan ut? :D
Isabelle

Åh jag längtar oxå massor finis!!!!!!
Och jag har typ såhäääääääär många saker jag måste göra idag så fult upp och därför kommer det gå jätte snabbt!!! :):):) <3

Svar: Galet laddad alltså!! As bra ju, då kommer dagen vara över innan du ens hinner tänka efter och swoosh så är det julafton!! Puss på dig finis! :) <3
Esmeralda Edenberg

2012-12-23 @ 08:53:21
URL: http://isaabellecambra.blogg.se
Angelica

Du är så fin! :) Jag ska jobba ikväll, det är också mysigt. (jobbar inom äldreomsorgen, så ikväll ska jag kramas lite extra med dom!)

Svar: Men åh, tack så mycket! Det förstår jag verkligen, det måste vara hur mysig som helst! Det gör ju att dagen/kvällen går fort, när man håller med någonting som man tycker är roligt! Du får krama dom lite från mig också, hihi! :3 Ha en fin dag!
Esmeralda Edenberg

2012-12-23 @ 09:10:34
URL: http://angeliqe.se
Matilda

Ja det är såå nära nu! ! Åh längtar massor! Går och tittar på julklapparna under granen och bara väntar på att få öppna dom snart!! :)<3

Svar: Samma här, orkar inte vänta längre! Men åh vad jobbigt att ha paketen under granen redan, då känns det ju som om man måste vänta ännu längre, haha! :) Vi lägger paketen under granen i morgon och jag tycker att en dag är jobbigt nog, haha! ;) <3
Esmeralda Edenberg

2012-12-23 @ 10:42:02
S

Vilka fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Esmeralda Edenberg

2012-12-23 @ 15:25:41
URL: http://baseballwife.blogg.se
josefine

åh så fin blogg. Esmeralda är mitt favoritnamn, det måste mitt barn heta haha! :))

sv- tack!!

Svar: Åh vad roligt, tack ska du ha! :)
Esmeralda Edenberg

2012-12-23 @ 16:30:36
URL: http://jgreen.blogg.se
Laura

Åh, jag får nästan redan ångest över att det redan är imorgon? SEN ÄR DET JU ÖVER :( Men nu ska jag njuta in i det sista i alla fall!

Svar: Ja, tiden går så himla fort! Men för mig så varar julen hela december, så än är den inte riktigt slut! :]
Esmeralda Edenberg

2012-12-23 @ 21:22:39
URL: http://fancyphotography.blogg.se
Clara

Oj, herregud. Du kan vara den sötaste tjejen jag någonsin sett. Ville bara säga det! <3

Svar: Det här måste nog vara en av dom finaste kommentarerna jag har fått! Tusen tack snälla du!
Esmeralda Edenberg

2012-12-30 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback