Studiedag på Himmelstalund

2012-12-10 | 17:05:36
Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 AF VC USD | Arkivbilder från Kolmården.

Idag har jag som sagt varit på studiedag på Himmelstalundsgymnasiet! Vi fick vara med och se lite grann hur det är att gå Djurparkslinjen som erbjuds där. :) Alltså åh, det verkar vara as grymt! Man läser flera olika djurinriktade ämnen och man har vissa lektioner och praktiker på Kolmårdens Djurpark. Man kan dessutom få göra praktik utomlands ifall man sköter skolan ordentligt och har rätt motivation. På själva skolan har dom djur som lamor, ormar, ödlor, fåglar och så vidare. Det verkar vara en supermysig och as rolig skola och linje, så jag hoppas verkligen att jag kommer in! :) 

Nackdelen med det hela är ju att man måste pendla till Norrköping varje dag i såna fall. Som i morse t.ex så var vårat tåg inställt så min pappa fick skjutsa oss. På väg hem hade vi lite problem med vilka bussar vi skulle ta - det förvånar mig att vi klarade oss hem levande, haha! Nej, men så illa var det inte, man lär sig nog tillslut... :] Men som sagt så verkar Himmelstalund vara en superbra skola och jag tror verkligen att Djurparkslinjen skulle passa mig perfekt! :)

Nu ska jag sätta mig till rätta i soffan och titta på Grey's Anatomy. Sen ska jag försöka ladda upp resten av bilderna från igår också! :)

Hur har eran dag varit? :D
ellen

åh vad fin header, love juuul

2012-12-10 @ 19:37:20
URL: http://ellenboat.blogg.se
Matilda

Riktigt cool bildidé!

2012-12-11 @ 13:41:57
URL: http://matildakf.blogg.se
Josefin -Happy Days-

klart du ska plugga i Norrköping för tjyvingen! ;-)

2012-12-11 @ 22:42:30
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback