Onsdags outfit

2012-12-05 | 16:53:56
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Idag har jag gått runt ungefär såhär ↑ med ett linne från Primark, en jeansskjorta från H&M och ett par jeans från Gina Tricot. Plus mina nya brillor som inte är så himla nya längre. Jag har fortfarande inte vänjt mig vid dom kan jag säga. Jag känner mig verkligen inte som en glasögontjej. Men jag ser ju i alla fall mycket bättre nu och det är väl det som är huvudsaken... :)

Och som alla andra dagar den här veckan så består eftermiddagen och kvällen utav plugg. Ja men hejdå fritiden, vi hörs när allt plugg har gått och lagt sig!
Becka [fotoblogg]

Fiiiint. ♥

2012-12-05 @ 22:58:08
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback