Första advent

2012-12-02 | 11:19:15
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Ljusen kan finns här och ljusdekorationerna här. :)

Idag är det första advent, precis som dom flesta andra bloggarna redan har skvallrat om. :) Nu är julstämmningen på topp! Åh så himla mysigt! Julkalender, julmusik, julpynt, juldofter, minusgrader, massor av snö, solen skiner och åh! För mig så pågår julen under hela december! :)

Det är så himla fint väder ute idag så det kliar något enormt i mina fotofingrar, haha! Jag ska ta ut kameran på en sväng och resten av dagen kommer gå åt till massor av julbak! 

Ha en fin första advent hörni! :) ♥
magda'

Gud vad mysig blogg du har och jättefina bilder, åh!

Svar: Men åh, tack så himlans!
Esmeralda Edenberg

2012-12-02 @ 13:08:59
URL: http://magdasportfolio.blogg.se/
ida

Jättefina bilder du tar! :)

2012-12-05 @ 11:45:55
URL: http://horizon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback