En sista vecka

2012-12-17 | 07:50:31
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | En bild från den här fotograferingen.

Godmorgon!
Idag är det den 17 december vilket betyder att det bara är fem skoldagar kvar, en vecka till julafton och en månad till min födelsedag! Himla asbra, eller hur? :) Den sista veckan i skolan innan jul brukar vara ganska soft och våran ser ut ungefär såhär:

Måndag: Vanlig skoldag till 12:45
Tisdag: Vanlig skoldag här också med bildinlämning och ett NO-prov.
Onsdag: Volleybollturnering, fan vad vi kommer äga!
Torsdag: Julpyssel = pepparkakshusbak hemma hos mig tillsammans med 3 andra filurer.
Fredag: Avslutning och sedan LOV!

Så ja, om man räknar bort provet och lite annat skit så ser jag faktiskt fram emot den här sista veckan! :)
Åh jag är så himla taggad inför jullov! :D

Hur ser eran vecka innan julafton ut? :)
vanessaljungdahl.blogg.se

Din blogg har blivit en av mina favorit bloggar just nu! Blir faktiskt lika glad då jag ser inlägg från dig som då nevnarien uppdaterar haha! Det händer inte så ofta ;) dina bilder är underbara!

Svar: Men oj! Att jämföras lite grann med Nevnarien händer ju inte varje dag! Gud vad kul att du gillar det jag gör, tusen tack! :')
Esmeralda Edenberg

2012-12-17 @ 09:42:47
URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/
Felicia Andreasson

Fin bild!! :D

Svar: Tack ska du ha! :)
Esmeralda Edenberg

2012-12-17 @ 14:12:00
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Johanna :)

Vi slutar på Onsdag :D

Svar: Åh så skööönt! :))
Esmeralda Edenberg

2012-12-17 @ 17:13:04
Nathalie

Heeeej jag älskar din blogg och jag undrar om du kan ge mig några bra tips om en canon eos 600d, du har ju också den! :D Men jag undrar hur du fotar så fint och vilka inställningar har du på och så snälla svara skulle vara så snällt och jag skulle bli jätte glad! Läser din blogg varje dag och jag fattar inte hur du kan få så fina bilder och inte jag med en lika dan kamera så snälla hjälp mig med det!
Snälla svara kram! <3 <3

2012-12-19 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback