En kväll med tjejorna

2012-12-15 | 08:20:50
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Tokina AT-X Pro 11-16/2.8 | Några få av alla dom hundratals bilder som togs igår, brusiga och dana. För er som var med igår och som inte kom med på någon bild i det här inlägget, lugn bara lugn - jag lägger upp ett gäng på Facebook sen, mahahaha.... :3

Igår kväll var jag hemma hos Isabelle tillsammans med några andra för att fira hennes och Linneas födelsedagar lite i efterskott. Himla trevligt var det med sjukt mycket skratt! Puss på er finisar! ♥

Nu ska jag alldeles strax käka frukost och sen bär det av mot Norrköping för julklappsshopping. Senare ikväll ska vi dessutom klä julgranen! Åh vilken bra dag! 
Jag uppdaterar er med bilder från min lördag senare under dagen eller kvällen! :)

Ha en fin dag! :)
 
Sara

alltså wow va fina bilder du tar! :O :D nu har du fått en till daglig besökare! :)

2012-12-18 @ 17:38:38
URL: http://paffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback