4 december

2012-12-04 | 16:12:20
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Idag har det snöat massor här i våran lilla stad! Nu ligger det ungefär 1 decimeter snö på marken, så himla mysigt! Vi får verklgen hoppas att snön stannar kvar över jul, nyår och min födelsedag för förra året fick vi ingen snö förrän i mars eller när det nu var, haha... :]

Det är så himla frustrerande att sitta inne i skolan när det är så mysigt väder ute! Jag har så himla mycket inspiration i kroppen som väntar på att få komma ut genom kameran, men tiden räcker inte till. När man kommer hem från skolan så är det antingen alldeles för mörkt ute för att genomföra dom idéer som man har eller så är man alldeles överöst med plugg. Men nu är det inte långt kvar till jullovet och det ska nog inte bli så svårt att ta sig igenom dom här sista veckorna i skolan nu när man är fylld av alla dessa julkänslor! :D

På tal om plugg så måste jag sätta igång och plugga till provet i samhällsekonomi som vi har på torsdag. Senare ikväll blir det god middag, för mamma och pappa firar deras bröllopsdag idag! Grattis bästa ni! ♥

Ha det bra så hörs vi! :)
Frida Lindqvist

Härligt med snö, vi fick också den första igår! Man blir ju alldeles till sig så mycket idéer och längtan över att få komma ut i snön, både för att fota och ha skoj! ^^

Förresten är du med på blogg.se's startsida! ;)

Svar: Ja, snö är verkligen toppen! Vi har haft snö här i någon vecka eller två här, men det är så himla kul när det bara kommer mer och mer! :)
Ja jag såg det, så himla roligt! :D :')
Esmeralda Edenberg

2012-12-04 @ 16:16:56
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se/
Josefine

Åh jag förstår precis vad du menar...!!

Svar: Man blir liksom alldeles överfull tillslut! :]
Esmeralda Edenberg

2012-12-04 @ 16:22:01
URL: http://josefinesvard.blogg.se
❤ w i l m a ❤

Fin bild! :)

Svar: Åh tack! :)
Esmeralda Edenberg

2012-12-04 @ 20:15:50
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Linn

Snygga!

2012-12-05 @ 16:21:10
URL: http://jennylinnviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback