Sommarlovet 2012

2012-08-21 | 20:15:29
Några av mina favoritbilder från det här sommarlovet.

Jag kan inte fatta två månader bara har svischat förbi! Det här sommarlovet har gått så äckligt fort så man har ju knappt hunnit tänka efter! Det känns som om jag inte har hunnit med någonting alls, men när man väl kollar igenom alla bilder som jag fått med mig från sommarlovet så ser man ju att jag har haft det ganska bra ändå. Inte bäst, men bra! 

Och i morgon börjar jag i 9:an. Ska jag vara ärlig så känner jag mig inte "stor" nog att gå i 9:an, haha! Tänk vad hela låg-, mellan- och högstadiet har gått fort! Allt går så himla fot nu för tiden! Bara ett år kvar i grundskolan, sen bär det av till gymnasiet. Fattar ni, lilla jag, haha?

Men jag tror i alla fall att 9:an kommer bli helt okej. :) Vi blir ju trots allt äldst i skolan... ;) Min lillebror ska jag dessutom börja i 6:an på samma skola, så det ska bli kul! :) Det ända som känns lite jobbigt är ju det här med dom nationella proven som ska göras i vår... Men äh, dom ska man nog kunna ta och klara av! :)

Så ikväll ställer jag klockan på halv 7 (haha, vad dum jag är, jag använder inte ens väckarklocka!) så att man hinner i tid till skolan.

Hur är det med er, har ni börjat skolan/gymnasiet/jobbet än? :)
Frida

Jag började i måndags... xD Och vettu de är nog ganska bra att ställa klockan ändå för jg lyckas ju försova mig första riktiga skoldagen idag.. Som tur är hade man en snäll pappa som kunde köra så man han i tid hehe!

Svar: Jaså, okej! :) Hahahaha, kanske inte så jättebra, men sicken tur att du har en så snäll pappa! ;)
Esmeralda Edenberg

2012-08-21 @ 21:27:44
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se
Nea

Själv börjar jag tvåan på torsdag. Har lite smått panik, samtidigt som jag är taggad. Var också nervös inför nationella i nian, men helt plötsligt så hade man gjort allihopa utan att knappt märka det. Våren i nian gick så sjukt fort. Sen är det ju så att jag nu på gymnasiet hade nationella i svenska, spanska, engelska och matte, men det behöver vi ju inte tänka på... Ah, vi ska nog klara det här. Folk säger ju att 9:an och 2:an är jobbigast, men det behöver ju inte vara sant.

Kram och lycka till i skolan<3

Svar: Aha, okej! :) Ja, dom säger ju att hela 9:an går superfort, så jag hoppas på det! Förhoppningsvis hinner man ha lite roligt men klassen och så i mellan åt, haha! :3 Nej precis, det beror nog helt på vilka år man tycker är jobbigast beroende på hur man är och så som person. ;)
Detsamma, lycka till du också! :)
Esmeralda Edenberg

2012-08-21 @ 21:46:14
URL: http://palomitas.blogg.se
Felicia

Nationella proven är inget att oroa sig för, dom kan du ju faktiskt inte plugga till så det är bara att göra sitt bästa ^^

Svar: Ah okej då, får väl bara köra på då! :]
Esmeralda Edenberg

2012-08-21 @ 22:41:28
URL: http://feliciaasj.blogg.se
Victorias fotovärld

Vilken underbar samling bilder!

2012-08-22 @ 10:52:20
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/
Mathilda ♥

Du tar så himla fina bilder! Älskar dom :D

2012-08-22 @ 21:15:45
URL: http://grahnforever.blogg.se
Malin

Otroligt fina bilder!!

2012-08-24 @ 15:27:28
URL: http://summershadow.blogg.se
emelie svensson

Så himla mysig och fin blogg du har! Du verkar vara en hel go person! :D

Svar: Åh vad glad jag blir, tack ska du ha! :')
Esmeralda Edenberg

2012-09-09 @ 10:39:32
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback