Myssöndag

2012-08-26 | 19:43:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Idag har det vara en sån där riktig ligga-hemma-och-kolla-på-film-medan-regnet-öser-ner-dag! Jag började med några avsnitt av Robinson som jag hade missat och sedan tog jag mig en kopp popcorn och petade in en gammal VHS-film i videon. Toy Story fick det bli den här gången, man blir aldrig besviken på Disney filmer! Sen har jag faktiskt rensat och sorterad en del i våra sidogarderober och hittade en massvis av gamla teckningar och böcker m.m från när jag och lillebror var pyttesmå! Haha, värsta nostalgikänslan, så himla kul att spara på sånt! :)

Så ja, det här har varit en riktigt slapp dag, men det behövdes kände jag. I morgon rullar vi igång med skolan igen och då ska vi ta skol- och spexfoto. Så himla taggad för vårat spex, kommer bli grymt bra, moha! Sen är det ju det här med vad man ska ha på sig på klassfotot... Jag har faktiskt inga idéer alls för tillfället, men får väl rota fram någonting nice att sätta på sig. Annars får man väl gå naken eller nåt... ;)
Becka [fotoblogg]

Åh så mysigt!

2012-08-26 @ 20:32:25
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Linn

Dina bilder ger såå mycket inspiration! Åååh, vad fint och mysigt :)

2012-08-26 @ 22:40:47
URL: http://kindoflinn.blogg.se
Olivia

Jag har en likadan kopp fast med svart mönster! :)

Svar: Hihi, vi har en svart också! :] Dom är så himla stora och bra! :D
Esmeralda Edenberg

2012-08-27 @ 09:44:45
URL: http://www.oliviaosarah.blogg.se
Johan

En grej – ett ord. Där har du den enda regeln du behöver för att bli resistent mot särskrivningar. Om det är en grej som hör ihop – som sjuksköterska, skumtomte eller damcykel till exempel – då ska ordet skrivas ihop. Om du ändå är osäker: skriv ihop. Om det då ser alldeles galet ut – som myssöndag till exempel – använd bindestreck (mys-söndag). Alla ord som börjar med jätte- ska vara ett ord. Jättekul, jättebra, jättestor. Inte svårt alls egentligen. Faktiskt jättelätt. :)

Svar: Då får jag väl lov att tacka grammatikpolisen så himla mycket för informationen och kan med glädje berätta att jag nu har ändrat rubriken till myssöndag istället för mys söndag. Hoppas att du är nöjd nu och att du får en fortsatt trevlig dag! Hej! :)
Esmeralda Edenberg

2012-08-28 @ 22:42:16
URL: http://aconseguir.blogg.se
Malin Aurora

Åh så fiffigt med popcorn i kopp<3

2012-08-29 @ 11:53:32
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback