Just nu

2012-08-30 | 18:16:59
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Tja söt...

Halloj i stugan!
Min skoldag slutade 15:50 idag och i spöregnet trampade vi på som bara den för att hinna ner till fotbollsträningen som började 16:30. När vi väl kom ner till Backavallen så fick vi reda på att alla gräsplaner var avstängda för att dom skulle bli förstörda ifall vi sprang omkring på dom när dom låg under flera centimeter vatten. Så det vara bara att cykla hemmåt istället. Jag som var så himla träningstaggad!

Men ja, istället sitter jag nu här med lockigt hår (tack luftfuktigheten, verkligen!) i min Ziperall och ser glad ut! Eller nåt sånt... :) Tänkte tillbringa resten av dagen i soffan nu när man ändå inte har något speciellt för sig och det är blött och kallt ute.

Mycket underhållande inlägg, det må jag säga! :)
Ha det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback