Ett härligt gäng

2012-08-01 | 11:55:09
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Gårkvällen spenderade jag med brudarna på bilden här ovanför ↑. Vi fotade på åkern, käkade pizza och dampade loss på pizzabudet, kollade på film, moffade chips och godis och popcorn och allt där i mellan, skrattade åt gamla barndomsfilmer och hade det allmänt bra! Himla trevlig kväll! :)

Idag har jag inga större planer sådär. Hela familjen har åkt på något sommarvirus skit, så vi håller på att vädra ut hela huset för att alla äckliga basilusker ska försvinna. Det går ju inte för sig att vara sjuk och förkyld såhär på sommaren och det går definitivt inte för sig när vi åker till England om en vecka! Men äh, jag vet inte hur det är med restan av familjen, men jag tänker åka i vilket fall som helst! Det går ju inte att missa ett OS när man väl har lyckats få biljetter liksom! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback