Bowling med fotbollslaget

2012-08-23 | 19:40:03
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er era små potatisar! :] 
Direkt efter skolan idag så åkte laget ner till bowlinghallen för att använda den till det som den är till för - att spela bowling i! Bowling är en mycket underlig sport om ni frågar mig. Förlåt mig alla bowlingfantaster, men jag är inte så säker på om jag ens kan kalla det för en sport... Men ja, det var kul att hitta på något annat med laget i alla fall! :)

På tal om skolan så har jag som sagt börjat 9:an. Sista året i grundskolan, nu är det liksom bra slutspurten kvar! Men nu när man är äldst och så i skolan så får man ju inte dom härligaste tiderna... Vi slutar 15:50 flera dagar och dom dagarna har jag fotbollsträning 16:30. Sen ska man ju försöka hinna med att plugga och ha ett liv där i mellan, skapligt stressigt! Så vi får se hur mycket jag hinner blogga och så, men jag ska såklart göra mitt bästa för att hinna slänga in inlägg så ofta som möjligt! :)

Jag har dessutom märkt att blogg.se krånglar nu igen... Alla dom bloggar som jag har besökt (inklusive min) ser helt störda ut. Inläggen och menyn och hela faderullan ligger helt huller om buller. Så ifall ni undrar varför det kan se konstigt ut så vet ni att det är blogg.se som strular... ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på tv resten av kvällen. Det behövs, är redan helt slut efter dom här två första dagarna i skolan, haha!

Vi hörs hörni! :)
 
snygg header

hej,
din header är super snygg, hur har du gjort när du delat in den i olika bitar, samma sak gäller frågan när du gjorde ett skolprojekt och du hade en diamant formad collage ,

tack

Svar: Tack ska du ha, roligt att du gillar den! :) I headern så har jag bara skurit ut bilderna i Photoshop med Polygonal Lasso Tool så att dom passar ihop. I mitt skolprojekt som jag gjorde för ganska länge sen gjorde jag bara alla bilder trekantiga. :)
Esmeralda Edenberg

2012-08-23 @ 20:34:29
Mathilda

Haha, jag slutar som senast 15.15 ;D

Svar: Fan vad tur ni har... .____.
Esmeralda Edenberg

2012-08-24 @ 18:05:29
URL: http://rabbitheart.webblogg.se
Sandra

Herregud vilken fin blogg du har! Önskade så att jag hade din design! Kram <3

2012-08-26 @ 12:22:44
URL: http://sandrami.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback