Wannabe Ben & Jerry's

2012-04-15 | 19:44:19

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Om man är lika snål som jag och inte har lust att köpa en Ben & Jerry's för 50 spänn (helt sjukt mycket för glass egentligen), så kan man ju göra sin egna lilla kombo, haha! :) Vaniljglass, smulad muffins och kolasås fungerade alldeles utmärkt kan jag säga! :) Inte lika gott som just Ben & Jerry's Cookie Dough (ja, jag trotsade min plånbok och delade en med Fanny här om dagen) men min kompott dög mycket väl till två fina filmer så här på söndagseftermiddag! :)

Och på tal om söndag... Idag är det sista dagen av påsklovet, så i morgon drar vi oss tillbaka till skolan. Den här veckan har bara flugit förbi, man hann knappt tänka ordet påsklov innan det var över! Men ja, den här veckan har vait väldigt händelserik och jag har fått väldigt mycket att tänka på. Allt bara snurrar omkring i skallen på mig, men snart blir det nog ordning och reda igen. Hoppas jag.

Aja, det var väl det jag hade att berätta för er just nu. Ha en fin kväll så ses vi! :)
Malin

Haha smart ser gott ut!! :)

2012-04-15 @ 21:28:10
URL: http://summershadow.blogg.s
Cajsa

Sv; Okej.. :) Tack! :D

2012-04-15 @ 22:02:29
URL: http://pooony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback