Vilken härlig dag!

2012-04-30 | 18:34:39




Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Den här dagen har verkligen varit toppen! Hela dagen har jag gått runt barfota i shorts och linne, för gud vad varmt och skönt det har varit! Det var till och med så att man kunde ligga ute och sola i bikini, så den där linjen kommer sakta men säkert. :) Men vi har inte ens hunnit in på Maj månad, så något brun borde man ju blir till sommaren. ;)

Vi är lediga från skolan både idag och imorn och med det här vädret känns det som om det lika gärna kunde vara sommarlov!

Förutom att ha legat i solen ungefär halva dagen så har vi dessutom spolat av altanen och alla utemöbler, så ikväll blir det nog premiärmiddag utomhus med grillad kyckling och råstekt potatis! Något som gör den perfekta dagen ännu mer perfekt! :)

Och sen är det ju trots allt Valborg, så ikväll åker jag antagligen ner till Isabell och Fanny ett tag. Vi kanske drar ner till Djulö för majbrasan och allt sånt där sen, men vi får se hur det blir! :)

Hoppas ni får en super fin kväll och att eran dag har varit lika fin som den har varit hos mig! :)
Becka [fotoblogg]

Underbara bilder, & håller med - det är en helt underbar dag idag! :D

2012-04-30 @ 18:57:52
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Johanna

Härliga bilder :)

2012-05-01 @ 09:33:48
URL: http://onephotoblogg.blogg.se/
Maja

Älskar verkligen den första bilden ❤

2012-05-02 @ 15:28:00
URL: http://majaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback