Tisdag 16:12

2012-04-03 | 16:12:24


I brist på annat att blogga om så har ni här en bild på dagens mellis som bestod av en ostmacka, yoghurt med flingor (eller flingor med yoghurt kanske passar bättre) och ett glas o'boy. Oerhört intressant, tycker ni inte? Och nej, jag har inte alls redigerat bilden. Min mellis skiner alltid sådär fint! :)

Jag borde nog sätta igång att plugga till grammatik provet vi har i Svenska i morgon. Grammatik måste nog vara något av det onödigaste som finns. Vem bryr sig egentligen om vad supinum och pluskvamperfekt betyder liksom? Aja, hur som haver så har vi i alla fall prov på det och jag känner att jag kan det mesta, men jag ska nog ändå kolla igenom det några gånger till så att allt sitter som en smäck! 

Så ja, nu vet ni det! :)
Ha det fint så ses och hörs vi!
Sofia

Hade du stjärnfiltret på objektivet på den hära bilden? Eller redigerade du in lite stjärnor? Kram :)

Svar: Haha, nej nej, så där blir det inte av stjärnfilter! :) När man använder stjärnfilter så blir det liksom "stjärnor" på ljuskällorna. På den här bilden har jag lagt på en pensel i Photoshop bara! ;)
Esmeralda Edenberg

2012-07-14 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback