Mitt i veckan

2012-04-18 | 20:07:32

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II
Fler såna här bilder hittar ni här och här.


Tjenare tjenare era små korvar! Nej men no offense till korvar, korvar är as gott! :]
Nej men på riktigt nu då, HEJ! :)

Idag är det onsdag. Lillördag som vissa kallar det. Egentligen hat jag ingen aning varför, men det låter väl lite gulligt sådär... :) Min dag har bestått av skola och träning. Jag var faktiskt och hälsade på i en klass på en annan skola idag. Jag ska antagligen byta dit om några veckor eller efter sommarlovet. Allt är inte bestämt än, men efter att ha varit en hel dag med den klass som antagligen kommer bli min nya så känns det som om det kommer bli bra det här! :)

Fotbollsträningen var rolig och för en gångs skull så gick det inte rakt åt pipsvängen i alla fall! Alltid nåt! :)
Snart blir det ännu mer fotboll bestående av Champions League semifinal mellan Chelsea och Barcelona. Mina två favorit lag, hur ska detta sluta? Stoppar in några glimtar av Grey's Anatomy i mellan också, så det här blir nog en bra kväll! ;)

Ha det fint!
Malin

Fin bild!!! :)

2012-04-20 @ 10:08:30
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback