Lite fix och trix i menyn

2012-04-10 | 21:55:38

Nu under kvällen har jag suttit och fifflat lite med menyn här på bloggen. Jag har ändrat presentationsbild och lagt in ikoner för min Bloglovin', kamerautrustning och Twitter. Ikonerna ser kanske lite tråkiga ut när alla tre är blåa och runda, men jag kokade bara ihop någonting snabbt för att se om alla koder fungerar som dom ska! :) Jag kommer nog fixa till snyggare ikoner så småningom. :)

En till sak som fattas är ett inlägg om kamerautrustningen, men det kommer inom kort. Jag hinner inte skriva inlägget idag, men imorn ska jag nog kunna se till att det kommer upp. :)

Nu ska jag fortsätta att titta på fotbollsmatchen som rullar på tv skärmen framför mig.
Ha det fint! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback