Instagram bilder

2012-04-29 | 17:46:25

HTC Sensation + Instagram
Följ gärna mig på Instagram, där heter jag esmeeden! :)


Tre bilder från en eftermiddag som nog kan klassas som den skönaste i år! Gud så härligt med denna värme! Den får mer än gärna stanna här ett tag till, gärna enda fram till december eller så... :)

Har solat på min ballkong tillsammans med en Harry Potter bok och jag måste faktiskt säga att jag har fått liiite lite färg, haha! :] Man måste ju börja någonstans liksom! ;)

Och just det, igår var jag ju och fotade med Fanny och Isabell! Ska nog ta tag i bilderna och börja redigera dom så jag har någonting att visa er sen! :) Tyvärr var det inte lika fint väder igår när vi fotade som det är idag, men vad gör det när man har fin fina vänner som lyser upp bilderna istället? :)

Vi hörs!
Julia

svar: skulle du vilja göra en sån snygg till mig som jag kan ha på mina bilder ? skulle vara guld värt! Eftersom jag själv ej har tillgång till photoshop och liknande program då min dator är den drygaste! hehe

2012-04-29 @ 19:34:49
URL: http://julligullan.blogg.se/
Julia

svar: jaha vad dumt :/ jag kan inte sånt själv nämligen :/ kan du inte vara snäll å göra en snygg i ett annat program= :D

2012-04-29 @ 19:51:22
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback