Första seriematchen

2012-04-29 | 15:02:10

Bild i respris från sista matchen förra året som gjorde oss tvåa i serien 2011! Fina minnen det där...

Nu har serien kickat igång och våran första match spelades ända borta i Strängnäs. Med oss hem fick vi en sjukt skön vinst på 3-2, satan så bra start alltså! Om vi rullar vidare såhär kommer den här säsongen se riktigt bra ut! Grymt jobbat brudar! :)

Riktigt härligt väder är det idag också! Det känns som om det var evigheter sen man kunde spela fotboll utan underställ! Så nu hade jag tänkt sätta mig på ballkongen och sola ett tag, för gud så varmt det är ute! ♥

Vad har ni för er en fin dag som denna? :)
Julia

Tack så jätte mycket Esmeralda och tack för tipsen verkligen då vet jag vad jag måste tänka på nästa gång och förresten jag följde ditt råd och fotade bilderna i RAW format, du är verkligen en stor inspirationskälla :D

2012-04-29 @ 17:31:34
URL: http://rymdfarkost.devote.se
Malin

Vilken fin bild!! :)

2012-04-29 @ 18:08:46
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback