Fina ord är till för att sparas

2012-04-04 | 20:07:42

Canon EOS 600D | Canon 50/1.8 II
Bild med samma tema som bilden igår.


Jag vill bara passa på att tacka för alla era fina kommentarer jag har fått på senaste tiden! Jag vann en slags "Dagens blogg"-tävling som den här bloggen annordnade, vilket verkligen gjorde min dag! Dels för att det var kul att bloggerskan gillade min blogg så pass mycket att hon ville skriva om den i ett inlägg för över 500 läsare och dels för alla nya besökare, följare och kommentarer som det gav mig! :)

Så tusen tack allihopa! ♥ Jag tar åt mig av varenda litet fint ord ni skriver! :]
M I N A B R U N - photography

fin bild! :D

2012-04-04 @ 23:00:48
URL: http://miinabrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback