Gårdagen på Behrn Arena

2012-04-01 | 14:43:33





Vid ett tiden igår så rullade mitt fotbollslag och jag till Örebro. Där väntade en EM kvals match för U19 damer. Sverige mötte Nordirland och dom blå gula vann med 3-0. :) Innan matchen hade självaste Sven "Dala" Dahlkvist en förläsning för oss. För er som inte vet vem Dala är så har han spelat i Sveriges herrlandslag i fotboll och bl.a vunnit guldbollen. Just den guldbollen ser ni på den översta bilden. Det är inte varje dag man får stå och spegla sig i en sån inte. :) Själva förläsningen var superbra tycker jag. Dala var verkligen suverän och det var riktigt intressant att lyssna på honom. Man lärde sig också en hel del, vilket var meningen med det hela ju. ;)

Så ja, gårdagen var en riktigt bra dag med bra fotboll och dom finaste vännerna! :)

Imorse spelade vi träningsmatch mot 96/95, så det är därför jag inte har hunnit blogga någonting förän nu. Vi förlorade med 3-2, men jag tyckte att vi spelade riktigt bra stumtals, även om jag inte är speciellt nöjd över min prestation.

Resten av dagen kommer jag tillbringa med plugget och antagligen kameran lite senare. Jag får se ifall jag får till några bilder att visa er sen! :)

Aja, ni får ha det så bra så hörs vi sen!
Elina Goes Crazy

haha, älskar sista bilden!:D

2012-04-01 @ 17:17:30
URL: http://elinagoescrazy.blogg.se/
felicia

Älskar också fotboll så denna blogg är bäst & snygga bilder!:)

2012-04-06 @ 10:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback