Armband av knutar

2012-04-28 | 11:35:03


Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Jag älskar armband. Har alltid gjort och kommer alltid göra. Särskillt såna som man knyter själv eller såna som man kan köpa utomlands, om ni förstår vad jag menar? :) Jag bär alltid armband runt min högra handled. Dygnet runt, året om.

Men dom jag hade började bli riktigt slitna och färgen var som bortblåst. Jag har länge tänkt på att göra nya, men har inte riktigt kommit igång sådär. Men för några dagar sen såg jag det här inlägget på blogg.se's framsida och då kom inspirationen och jag stack iväg till första bästa tyg affär och köpte ett gäng färgglada trådar. Jag har gjort alla randiga armband själv, förutom det som är grönt, rött och gult, för det köpte jag på någon marknad för något år sedan. Så nu är min arm uppdaterad med massor av härliga färger! :)

För övrigt så är det en riktigt fin dag idag!
Solen skiner och det är varmt och skönt! Så varför inte spendera dagen ute i det härliga vädret? :)

Tjingeling!
Amelia ▲

Härliga bilder! :D

2012-04-28 @ 16:56:34
URL: http://ameliaharrysson.blogg.se/
Amanda

Åh älskar sånna armband!



sv; Hahah, ska bli! Och tack! :)

2012-04-28 @ 23:51:37
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Emma

Kan inte du visa hur du gör? Dom är så sjukt finna :)

Svar: Ja, jag kanske skulle kunna försöka göra någon video eller så där jag visar hur jag gör. Annars är det bara att du googlar så hittar du nog! :) Och tack ska du ha! ;)
Esmeralda Edenberg

2012-08-17 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback