What is a beast? A big hairy thing with too many legs.

2011-09-30 | 15:45:15




Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

Kommer ni ihåg det här inlägget som jag skrev för ett tag sen? Nu är det så att ett av paketen jag beställde kom idag, och det innehöll dom tre fina böckerna som ni ser på bild ovanför! Glad tjej här, mycket glad! :3 Älskar dom! ♥
Hittade en "äkta" Fantastic beasts & where to find them, en med äkta skinn och äkta alltihop, haha. Alltså ett sånt här samlarexemplar typ. S-Å  S-J-U-K-T  K-Ä-R! Men den kostade runt 2000 kr, och riktigt så mycket pengar har jag inte... As synd, hade verkligen velat haft en riktig. ♥
Men jag är ändå super nöjd med dom här!! :)

I samma inlägg som jag länkade nyss skrev jag ju att jag beställt fyra olika saker. Den sista är från USA, och kommer troligtvis någon gång nästa vecka. :3 Det var någon utav er som kommenterade det inlägget och gissade rätt på just den saken, och jag har råkat berätta vad det är för några, haha! Men jag tänker inte avslöja för er andra förän paketet dimper ner i brevlådan, hoho! :]

By the way: har skaffat mig en ny kategori som jag kallar "Harry Potter". :) Som jag hoppas ni förstår så hamnar alla Harry Potter-inlägg i den kategorin, haha! :)

Nu ska jag faktiskt ta en paus från allt bild redigerande och bok läsande och titta på ett avsnitt av Greys.
Ha det bra så länge! :)

Update:// Böckerna finns att köpa på http://www.bokus.com/. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback