Två enkla höst bilder

2011-09-25 | 21:29:55


Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

Bara sådär.
Ni glömmer väl inte att ni kan kika in på min fotohemsida om ni vill se fler av mina foton? :) Klicka bara här för att komma dit! Jag lägger ju som vanligt upp massor med bilder på min Dayview också, så när ni ändå är igång kan ni ju lika gärna kolla in där också och kanske lämna nån kommentar eller så? :) Ni som är medlemmar där får jättegärna bli vän eller bevaka också! Skriv bara ee-photo i sökfältet på Dayviews eller klicka här för att komma till min sida.

Annars då? Jo jag funderar på om jag kanske skulle byta ut min header. Har ju haft den nuvarande ett tag, och även om jag gillar den så vill jag ändå få in lite nytt här! Får helt enkelt se hur jag gör med den saken! ;)

Funderar också på om jag skulle ta starta en ny frågestund. Det var ju ändå ett tag sen sist, men jag vet inte riktigt. Återkommer om det i sånna fall, haha! ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, för jag är typ... såhääääära mycket trött, även fast klockan är ganska lite. Hihi.
Så godnatt eller nåt då! :)

Andrea

Mysig blogg du har =)

2011-09-27 @ 07:44:04
URL: http://andreaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback