Tredje september

2011-09-03 | 11:05:22

Bild från häromdagen.

Som jag skrev igår så är jag fortfarande sjukt. Mår bättre än igår, men fortfarande sjuk... Sitter här ensam hemma och tittar på film. Fast helt ensam är jag ju inte, jag har ju fina hunden som sällskap. ♥ Filmen jag tittar på just nu är Harry Potter och Fenixorden. Hade egentligen tänkt hyra några filmer från Tempo, men alla bra och nya filmer har redan uthyrda! Surt, men Harry funkar toppen ändå. :)

Så ja, kommer väl inte hända så jättemycket mer idag. Har ju hur mycket tid som helst på mig att redigera bilder, så det kommer jag nog sätta igång med sen när filmen är slut.

Ni får ha det så bra så länge, hejs!

HANNA

sv: haha eller hur! är det bra med dig idag då? :)

2011-09-03 @ 14:41:26
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback