Todays outfit and stuff

2011-09-16 | 16:39:43


Sjal - Lager157 | Tröja - Lager157 | Jeans - Lindex | Röda Converse - Thailand

Där har ni den. Dagens outfit.
Hmm... Vad knasiga färger det blev på första bilden nu då... Aja, ingen idé att lägga ner tid på det!

Alldeles nyss när jag loggade in på blogg.se så såg jag att min inläggräknare ligger på 998 inlägg!! Hallå, då är det ju bara 2 inlägg kvar tills jag har samlat på mig 1000!
Kommer ni ihåg det här inlägget jag skrev för några veckor sen? Där bad jag er kommentera hur ni tyckte att vi skulle "fira" detta så omtalade 1000:e inlägget. Dom flesta tyckte att jag skulle lägga upp bloggens första videoblogg, och så får det nog bli också!

Så ja, det är bara för er att hålla utkik, så ska ni nog se att det 1000:e inlägg kommer inom en snar framtid, hoho!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback