The Emperor's New Groove

2011-09-25 | 18:27:09




Hihi, detta är vad min söndagskväll har bestått av. En gammal VHS film från år 2000 vid namn Kejsarens nya stil. Älskar den filmen, och har alltid gjort! ♥ Som jag berättat minst hundra gånger; Disney är dom absolut bästa filmerna någonsin! Det känns så knäppt när man sitter där och kan vissa repliker och sånger, man känner sig som ett litet barn, haha! :3 Men om ni frågar mig så kan man blir aldrig för stor för tecknade filmer! :D

Nu hade jag tänkt sätta igång med att redigera lite bilder från idag, så får se om jag hinner ladda upp dom sen! :)
Ha det bra!

freija

sv; nej men alltså, varför håller du på just dom? :D kul o veta bara (a)

2011-09-25 @ 18:41:10
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback