Krikonbacken

2011-09-24 | 18:12:21

Grymt gammal bild, men gud så små och söta. ♥

Om ni läsar rubriken så förstår ni vart vi har varit idag. I Krikonbacken alltså, där Hargs BK har sin hemmaplan. Tredje matchen i A-slutspelet. Det blev 0-0 efter fulltid, vilket jag inte tycker är riktigt rättvist. Det var vi som rullade boll, och domarn dömde för Harg mest hela tiden. Vi var så nära flera gånger, så nåt mål tycker jag faktiskt vi förtjänade! Men ett oavgjort och en poäng är bättre än en förlust! Vi spelade riktigt bra tjejer, så vi ska va stolta ändå! :)

Nu är jag jättetrött faktiskt, så ska väl få i mig nånting att äta innan jag bänkar mig framför tvn med godisskålen som sällskap.
Ha en bra lördags kväll! ;)

freija

Såg kommentaren du skrev om Elfsborg.. och jag förstår ätt det är dem du håller på? ;) men iaf.. kul o veta varför.. såå.. varför? (a)

2011-09-25 @ 09:20:34
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback