Grönt är skönt

2011-09-23 | 18:37:28


Tjenare tjenare!
Börjar dagen med en liten outfit bild. Egentligen tycker jag att ordet 'outfit' är ganska fult, men använder det ändå, haha!

Idag är det ju fredag, som jag hoppas att ingen har missat? ;) Kort skoldag, riktigt skönt! Förutom att det inte fanns någon tacos kvar i matsalen när vi hade lunch, och att vi körde intervaller på idrotten direkt efter... Ingen jättebra kombo precis, men den förlorade tacon tar vi igen nu ikväll istället! :)
Farfar är här nere över kvällen också, för er som ville veta! :)

Det verkar som att tacosen håller på att bli färdig där nere, så ska väl masa mig ner för trappan och joina dom andra vid matbordet, haha! ;)
Ni får ha en bra fredagskväll, med mycket chips, cola och Idol eller nåt sånt, haha!
Hejs!

du vet vem

omg esmo maten idag i skolan :( ja fick fan damp o vart helt konstig

har ont i ryggen från att ramla in i rutan ;)

2011-09-23 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback