Glömde ju berätta om matchen igår!

2011-09-29 | 20:00:59
Jag vet inte riktigt hur jag ska berätta det här. Det är svårt att få fram dom rätta orden. Svårt att formulera sig, men...
VI VANN!! Hahahaha, med 2-0! :'D 
S-Å  S-J-U-K  J-Ä-K-LA  A-W-E-S-O-M-E!!! Gud så bra vi spelade, en av våra bästa matcher på hela säsongen! Riktigt skönt var det att spöa Dunkers, vi förtjänade verkligen den här segern! :D Var så himla lycklig resten av kvällen sen, satt liksom och log för mig själv för att jag var så stolt och glad över att vi är så bra, haha! :3

Så nu ligger vi delad första plats i serien tillsammans med Eskilstuna United. Dom har bättre målskillnad än oss. Tror dom ligger på 5 och vi på 3. Men om vi vinner över Assyriska på söndag, och gör mer mål en vad Eskilstuna gör mot Vingåker på lördag, (eller om dom förlorar eller spelar lika då), så vinner vi hela serien!!
GAAAAAH, TAGGA TJEJOR!!! :D

Och faktiskt, så har vi bara förlorat en enda liten match i hela serien! Så DFK 97/98 har gjort ett väldans lyft sen förra säsongen. Gud vad bra vi har blivit! :D


Bild från 2010
We fight together, we win together, we lose together, we sweat together!

J U L I A

hej! jätte fina bilder, även din blogg är super fin :) kram ♥

2011-09-29 @ 20:41:21
URL: http://showbyjulia.blogg.se/
Fatima ♥

Sv» Tack så jättemycket :D ♥

2011-09-29 @ 21:41:15
URL: http://fatimaplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback